Tuesday, March 22, 2011

Strawberry Bread Pudding with Custard Sauce

Semalam aku puasa...dah jadi tabiat agaknya kalau puasa jerr suka sangat tengok resepi-resepi nih hehehehehe mugkin dengan tgk buat aku tak lapar kot (^_^) kott...padahal meleleh air liur sampai ke kaki hikhikhikhik dalam duk blog-walking tuh aku tergoda dengan resepi dari akak ni klik sini cuma aku ada la ubah sket resepi akak ni ikut cara aku :) dalam resepi tu guna raspberry tapi aku tukar guna strawberry n susu pula aku guna susu Ducth Lady Full Cream..alhamdulillah menjadi la jugak... 




Puding roti sebelum dibakar-Letak Butter sket
In proses dalam Oven- 180c 30Minit or saMpai namPak masaK
Dah siap dituang dengan Custard Sauce
Oppss pic wat Custard Sauce lupa lak nak snap anyway leh jer g ke 1001resepi.blogspot.com untuk dapatkan detail resepi nih...sElamat MenCuba...





5 comments:

eija_sweetmama said...

adess..hari ni ada test BSP plak..
kalau x dh bedal dh ni..
yummy2..sedapnya..ni blom makan lg ni.kalau dh makan lg la sedap..
anyway thanks bg rasa..hehe..

Anonymous said...

tak nak cuba...nak cuba makan je.hahahaha

Shima911 said...

eija:takpe nanti cuba ekkk sian ibu mengandung nih


pn.capa: makan jgn tak makan i bodek u utk belikan barang utk i masa g langkawi nanti dat y i bagi u sket..

kerosangputih said...

elok la posa turun sekilo buka posanek 2 kilo....

Shima911 said...

huishhh mana ada aku makan sket jerr aku suka tgk org makan la...

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!