Tuesday, March 22, 2011

Hot Air Balloon Putrajaya!!!

Sian en.hubby berkerusi roda dan bertongkat (*0*)



my adik ipar wit me n safiya..tgk mulut safiya tuuu sukerr sgt wat gitu


Safiya dalam keterujaan tgk balloon...n mamanya cibukk nak jeling camera uiishhh

Ala doremon nih asyik tunjuk bontot jerr

Dah nak balikkk dahhhh
Selama tiga kali hot air balloon ni diadakan di putrajaya, aku missed sekali untuk menyibukkan diri pegi ke sana...aku pun dah tak ingat nape aku tak pegi, cumanya tahun ni aku happy n sedih sket...sket jah.. yang happynya coz anak aku ada bersama-sama leh tgk ballon n safiya so excited dapat tgk balloon yang mcm2 bentuk tuuu... but yang sedih nya my hubby tak leh berjalan hanya berkerusi roda sebab tak sembuh lagi dari pembedahan  hari tu.....tapi berkerusi roda pun nakkk jugak pegi tgk... ye la sian my hubby bosan duk di umah jerrr so bawak lah nasib baik ada adik ipar sekali kalau tak macam mana aku nak tolak sambil dukung safiya....oit tak mampu dehhh..

Gambar di bawah ni masa memula Hot Air Balloon dianjurkan d putrajaya


 Me n Husband

n wit anak buah aku Dania n Leena

Time muda-muda :p




6 comments:

Anonymous said...

lain suasananya pegi dgn safiya dan without safiya

Shima911 said...

yup tul tu...seronok tgk reaksi dia

kerosangputih said...

ak skali pun tak leh p lagi..uuuwwwaaa

Shima911 said...

takpa mau releks arr setahun tuuu

eija_sweetmama said...

aww..mengancam pic u masa muda2..:)

Shima911 said...

:P hehehe

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!