Wednesday, March 9, 2011

Kek

Tghri aku n the geng selalunya gi Alamanda. Tiba ditengah-tengah Alamanda tu ada exhibition pasal MOM'S BAKING NEEDS yang bermula hari ni sampai 13/03/11. Kitaorg pun apa laee menyibukkan diri la jugak melihat-lihat barang kat situ..aku sempat beli buku resepi satu n kat situ jugak aku nampak ada la pisau yg chumel mcm dalam Junior masterchef guna tu tapi lupa lak nak amik pic. Ok la barang2 yang dia jual..ada mcm2 cup cake, cake, buku-buku resepi, Oven, Pisau, Roti Benggali pun ada aku siap dapat tester dia lagikk sedappp ooo..... ni ada beberapa pic cake yang sempat aku snap...so cute boleh dimakan ni taw....

4 comments:

Anonymous said...

wow!utk gambar yang last tu.hehehe.sebelah kecik sebelah besar.hehe

Shima911 said...

capa bab tu nampak jerr ekkk

eija_sweetmama said...

ahahah..ntah capa nmpk jerk..
cantiknya kek dia..rasanya secantik kek ni ke..huhu..

Shima911 said...

rasa belum tau lagikkkk

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!