Tuesday, March 8, 2011

Maher Zain de Concert

Hari tu selamat la aku ke concert Maher Zain tuh...tapi yang tak beshhnya persembahan dia kureng sket la..... huhuhuh.....Maher Zain boleh plak lupa lirik, salah masuk, silap perenggan lagu...hadoiii aiii berkali2 pulak tu...aku selaku peminatnya memang frusttt arr bila mcm tu.... budget beshhh arrr nak tgk live nih..tapi 1st lagu pun dia dah semput....entahla mcm2 aku fikir..mungkin malam 1st performance on Friday tu dia dah all out ker dat y dia penat kot....tapi apa pun aku n en hubby enjoy jerr la...lagu Insyaallah dalam Bahasa Melayu tu beshh dia nyanyi n overall okey laaa walaupun ada kecacatannya lagipun nobody perfect kan?? So kita Enjoy!!!


In-Team 1st Performer
Wit Mesut Kurtis
Irfan Makki






wit Fadly Padi- Insyaallah
Me n En Hubby

2 comments:

Anonymous said...

wow!u look gorges in red suit

Shima911 said...

kuang kuang kuang malu aiiii

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!