Thursday, March 31, 2011

Platinum Movie Suites,Cineleisure Damansara

Semalam...erkk sempat lagi nooo shima hang p tgk wayang bukan time weekend, kalau dekat takpa jugak, ni nalaaa jauh heheheehe kata aku dalam hati. Bunyi jer punch card aku terus pecut 100 meter laju sbb nak balik cepat..korang bukan tak tahu jalan nak ke the curve tu dari putrajaya nih dah la kena lalu 2 tol jem nyer toksah cakap laaa mcm2 ada coklat lah strawberry lah hehehe
        Dari office aku terus ke umah pengasuh amik anak aku yg tomeiii tuh then terus ke umah mak mertua aku dulu sebab sowey sayang mama tak leh bawak safiya ngeeee nak dating ngan baba ler..baba nya pulak dah tunggu di the curve tuh. Masa sampai je elok-elok jer maghrib so aku solat la dulu pastu terus ke suites tu tgk en.hubby sedap jer duk menjamu selera sowang-sowang, org lain semua tak sampai lagi sebab ni kira mcm gathering my hubby la aku tumpang sekaki jer.. apa lagi masa ni la aku amik peluang nak berposing hehehehe cerr tgkkk model XXL nak pose...
Haaaa Garfield nih lagi laaa XXXXXL dari aku...tetiba rasa diri ni kocik molek jerr heheheh

Boleh jadi model tak??? :P

En.Hubby pon sibuk nak pose gakss

Wahhhh beshhhnyerr kalau balik kerja hari-hari leh relekss camni dulu

En.Hubby mengayakan baju baru...seronok sangatla bila terima parcel dari Arsenal..but aku still MU fan!!! MU!! MU!!

Movie belum start..Pinggan di sebelah dah licin warghhhh hahaha

Okehhh dah bisss... giloss sejuk nasib baik aku sewa blanket tuh n kalau tido terus pun beshhh jugak nih

Ni kengkawan En.Hubby org lain semua dari office en.hubby jerr still mc


Beshhh gak la dis place kalau nak wat gathering leh duduk di lounge dulu sebelum tunggu movie start dalam lounge tu ada Garfield yg gumokss tuh :) massage chairs, X-Box game terminal, and bar (where you can get your refillable drink) tapi aku tak suka sgt minum soft drink nih so tak layannzzz sgttt arr anyway aku enjoy la tgk Movie ni eh lupa lak nak ckp movie apa...aKu tengok MERONG MAHAWANGSA!!!

cLiCkS HErE kalau nak info lebihhh...Tata Titu





Clicks Here

6 comments:

Anonymous said...

best tak merong?

Shima911 said...

besttt gaks

eija_sweetmama said...

best nye tempat dia..
class gitew..
x pernah lg tgk movie kat sane..huhu..
skrg pun dh lama x tgk wayang..

Shima911 said...

baik pegi cepat tumpang baby dalam perut lagi tuh

kerosangputih said...

mahai x? dah nmpk kuruih skit

Shima911 said...

RM 30 jer...sbb org yg wat ni dapat diskaun kot...kurus ker hahahah ala Garfield tu yg besaqqq sgtt

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!