Monday, September 12, 2011

Raya 2011

Semua blogger cibuk citer pasal raya aku pun nak citer gak pasal raya nih :). Alhamdulilah la kan coz kita masih berpeluang menghabiskan puasa di bulan Ramadhan dan dapat menyambut Hari Raya. Raya tahun ni giliran rumah aku di Penang..beshhh gilerr arr awal2 lae aku dah siapkan beg pakaian yg nak dibawa balik ke Penang dua tiga kali gak la duk belek takut2 tertinggal lak nanti. Baju safiya la paling banyak berbanding ngan last year coz masa tu safiya baru 3 bulan aysik nak tidooo jerrr hehehehe gambar raya pun tak banyak masa tu sebab safiya not in the mood asik nangis jah...but raya tahun nih beshh sgt sbb safiya dah leh jalan n takde le nak tido jerr... Tema baju kitaorg lak tahun ni peach nak cream sket n baju aku ngan safiya dari kain yang sama tu yg lagi beshh tuuu hehehehe 


Wit my Parent


Baba n Mama

Anak-anak buah..tunggu ekk next year safiya join korang lak

Wit my Kakak's



3 of us

pssttt: Raya dah, jangan lupa puasa 6 pulak yerrr...










Clicks Here

2 comments:

eija_sweetmama said...

citer jgn x citer..
harusla nak tepek citer ari raya dlm blog kan..

srnok ada baby girl bleh sedondon ngan mama..

Shima911 said...

harusssssss....eh baby boy pun boleh ape pakai plain colour ker..

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!