Tuesday, April 12, 2011

Nasi Lemak Sambal Udang

  Sepanjang usia perkahwinanku nih, aku tak pernah nak cuba wat nasi lemak bukan apa en.hubby tak makan pedas so aku malas la nak wat nasi lemak....(alasannn) wink wink. Selalunya mak mertua aku yang wat nasi lemak nih...nasi lemak dia memang terbaekkk dari ladanggg lahhh lemakkk gilossss!!! but part sambal tuh harus manisss sebab diorang tak makan pedass, aku lak layan jerr pedas buleh, manis pun bulehh pahit pun buleh errkk ade kerr... senang kan aku nih hehehehe sebab tu bulatt..
  so pada 060411 takkala orang lain masih lena dibuai mimpi cehwahhh hehehehe kul 4.30 pagi tu beb... aku bangun wat nasi lemakkk tak pnh aku buat selama bujang duluss bangun pepagi buta masakk wakakaka...ni kes sebab tido awal mana taknya kul 8.30 malam aku dah tertido nak bagi safiya tido la kononya ngan mamanya sekali terpadam.
Bila jaga tuh solat isyak bagai aku terfikir sok kerja so en.hubby nak makan ape ekk kan en hubby still mc sampai 22/4/11 nih sian lak so buka peti ais nampak udang yg dah dikopek KUiLIT(versi david teoh) sblm tido tadi n santan so apa laee jadi la projekkk...pepagi buta tu jugak lerr aku kuar umah amik daun pandan tak toleh kiri kanan dah tarik sehelai dua terus pecut masuk umah takottt beb..

hummm menjadi jugakkk sambal aku nih

Ikan bilis versi besauuu punya beli di langkawi nih....sodapp

Mau pepagi tuh bau satu umah nasi lomakk ku nih
 Semua settle n selamat di ngapp  ye ye ye beshhh ooo bila dipuji oleh en.hubby rasew kembang setaman sampai melambung2 atas awan wakakaka...tgk jam di pic tu haaa 5.28am  siap...pastu siapkan bekal untuk safiya pula n terus masanya untuk aku bersiap ke office pulakkk....hisss berapa kali Siap daaaa..



Clicks Here

5 comments:

eija_sweetmama said...

nyum2..nasi lemak smbal udang..mmg feberet i..hehe

Mrs.Imran said...

mcm mn nak kurus nih....mkn jew

Shima911 said...

kak ct: so tak sangka menjadi n sodappp cehhh puji diri sendiri lak heheheh

kila: akak buat jerr makan setoekkk jerr hehehe

DeLavega said...

mmmm...memang sedap...makan dari siang sampai malam tak jemu...nanti leh buat lagi ye sayang...

Shima911 said...

heheheheheh toche toche toche

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!