Thursday, April 14, 2011

EnergizerNightRace 2011

Event:Energizer Night Race 2011
Venue: The Sepang International Circuit
Date: 16th April 2011 , Saturday
Time: 8.30pm
Distance: 5.5km
Timing: 2hrs


Tinggal 2 hari saja lagi aku nak masuk EnergizerNightRace hua hua hua macam mana la nanti ek aku nak lari, boleh kerr???? Sebenarnya yang nak masuk nih en.hubby n the geng tapi disebabkan en.hubby belum pulih sepenuhnya maka dengan penuh yakin dan semangat aku mengofferkan diri kuikuikuikui... masalahnya baru sekarang aku rasa ketaq lutut n jantung mcm nak luruh jah masa memula cakap nak ganti tu condifenn jerrr sekali penganjur cakap leh ganti lak haaa ambikkk ko nak sangat kan... tapi penganjur tu cakap kalau aku menang tak leh dikira la sebab aku hanya ganti huwaaaa   then bulehhh lakk en.hubby cakap ngan penganjur tuh haku nih tak menangnyeee......mau gelak penganjur tuhh..hurmmm takpe sekali kuasa ULTRAMEN TARO masuk dalam badan haku jadi kuat n leh terbang haaa baru taww!! tapi aku sebenarnya tak harap pun nak menang weekkkk sajaje suko-suko...

Haaa ni la Laluan yang bakal aku lari nanti erkkk lari ker jalan kuikuikuikui
Sebagai persediannya sekarang nih aku naik le tangga dari B2 ke tingkat 6 office sebab petang-petang tak sempat nak jogging urmmm alasan.....5.5 km ni kira dalam CATEGORIES FUN RUN....fun fun pun mau pengsan gakss kalau tak dak stamina tul tak...n satu lagi tak mo lerr memalukan diri sendiri nanti kena angkut keluarr mengalahkan org yg lari 42km lak nanti...
Larian ni aku kena habiskan dalam tempoh 2 jam baru aku leh dapat sijil penyertaan, medal, t-shirt..wishhh me luck hokeyyyy!!!!




Clicks Here.



2 comments:

eija_sweetmama said...

chaiyok..chaiyok..shima..
anda pasti boleh!

kerosangputih said...

Aeat x ganti ngn safiya mesti kalah suma org. Good luck

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!