Monday, February 21, 2011

Maher Zain

Waduhhhh lamo giler tak updet nih...dah penuh ngan sawang dah nampaknya blog aku nih...nak wat camner banyak la plak benda yg jadi n terjadi so tak sempat la nak berblog nih..anyway hari ni aku happy sangat coz semalam aku dah dapat tiket Maher Zain Yahooo!! opss Alhamdulillah... seronokkk ooo.... Masa 1st time dia datang dulu aku tak dapat tiket...warghhhh...masa tu En.Hubby dah pun call untuk wat reservation for ticket, bila time nak collect ticket pihak management tu leh cakap nama kitaorang takde dalam senarai reservation waaaa mau tension n geram aku masa time tuh!! But alhamdulillah nampaknya ada rezeki gak aku nak tengok dia live lae hikhikhikhik beshh beshh beshh tak sabar nak tunggu dis saturday...n untuk sape-sape yang nak beli tiket korang boleh terus ke stadium Melawati Shah Alam ada lagi ticketnya but suturday je kot friday punya ticket dah bisss...

Taraa akhirnyaaa dapattt jugakkk!!!

4 comments:

Anonymous said...

mahai tu!

Shima911 said...

errkk rezeki namanya...

eija_sweetmama said...

wah bestnye..
nnti kirim salam kat maher zain ye..hehehe

Shima911 said...

okehhh

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!