Wednesday, January 26, 2011

Suami oh suami

Lama jugak tak menulis nih so hari ni aku nak cerita sket kisah benar yg berlaku di depan aku tadi...wahhh mcm serius jerr bunyinye kan.Memang serius okey!!.. Tiap-tiap pagi mcm biasa aku hantar anak tomei aku ke umah pengasuhnya..lepas dah babai, cium sana cium sini n memberi pesanan bagai aku turun la ke kereta nak g kerja plaks.... Masa aku nak ke kereta tu... aku dengar bunyi honn kereta kuat giler... hon memang la kuat kan kalau dah duk dekat.. pastu aku nampak ada seorang perempuan ni berlari-lari anak le ke kereta tu...hummm rupanya ada raja dalam kereta tu...
Raja yang aku maksudkan sang suami la....hampeh betoiii....rupanya dia bunyikan hon utk panggil isteri dia...tak guna betulll ni yang buat aku marah ni bg (pihak isteri)...sian aku tgk muka isteri dia dah la isteri dia yg pegi hantar anak... sang suami plak sedapp jer duduk dalam kereta tunggu...sambil bunyikan hon!!.mcm ni ke layan isteri...ingat isteri tu org gaji ker or hamba dia kerr, nape mahal sangat ker mas kahwin yg dia bagi pada isteri dia or nafkah bulanan dia bg tu beribu ke...rasa cam nak jer aku sekolahkan laki tuh...Timbang rasa la sama sian pada isteri tu.... tak payah la nak hon2 sabar la sket maybe anak dia nangis ker masa hantar tu nak jugak ler pujuk n cium sana cium sini mcm aku wat pada anak tomei aku tuh..takkan la sampai jer umah pengasuh main campak jer anak then blah...tak masuk akal langsung....
haisss pepagi dah buat hal.... opsss terEMO lak pepagi nih....

Lu pikir lah sdri!!!!

8 comments:

Anonymous said...

eiiiiiiiiiiiii!!geram!!!!!baca pon geram...tengok sendiri lagi geram!!kalo saya jadi bini laki tu...buat dekkkkkkkkkkkk je..jalan lambat2!padan muka dia!


opsss!terEMO jugak :P

Shima911 said...

taw takpe rasew mcm nakkk jerr bagiii "morning penampor" selalunya morning kiss kan

puan nina said...

eiii..xpatut betul wat cm2..kot ye pun da lambat agak2 la nk hon2 bini sendirik.xpatut

Shima911 said...

kann...

Yu'xan Lee said...

hohhh ada gak suami cam nie......

Shima911 said...

adaaaa

Cute MuM said...

kesiannya isteri orang tue..
nasib baiklah cute mum hantar dania kat rumah MIL sebelah rumah jer.. takderlah kene hon mcam tue..

Shima911 said...

tul sian dier...beruntungla MIL jaga tak de la susah hati nak g kerja kan...

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!