Monday, January 10, 2011

JaLan-jAlaN

Swimming Pool Neighbourhood Complex Precinct 11
Jum berenang!! aktiviti dihujung minggu..Kebetulan time ni anak buah aku datang dr penang so kitorg dtg meramaikan swimming pool yg sememangnya dah ramaii nih....tapi aku tak mandi..huhuhuh sian kan..korang tgk la gelagat anak aku nih...hadoiii takottt lak dierrrr........



tgk muka safiya nak nangisss

peluk baba okk

nangisss laeee

Baba "mcm mana nak pujuk nih...mama"

cebik lae la tu...tu di belakang tu anak buah aku....Milun..

2 comments:

Anonymous said...

aloh2..awat safiya?takut ka?uwais kalo mandi,suka!haha

Shima911 said...

mandi kat umah dia suka tapi bila g swimming pool takut lak dia..may be dia rasew byk sgt air kot..

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!