Sunday, July 31, 2011

My Carrot cake

 Alhamdulillah menjadi jugak carrot cake aku...sebenarnya dah lama nak buat, tapi asyik bertangguh jerr... my hubby suka sangat carrot cake nih that y try gak buat....



Cubaan Pertama..
 

cubaan ke-2
ini birthday gurlzz

 n gambar atas ni lak projek ke-2 lak...semalam birthday my cousin sebelah hubby so aku wat la carrot cake for her...n alhamdulillah once again menjadi... n semua yg makan ckp sodapp... humm apa laeee kembang kempis laaa aku nih heheheheh



Clicks Here

2 comments:

Sue said...

fav saya ni...hahaha selalu beli kt SR jer..ni dah berdiet, telan air liur je la..

Shima911 said...

pada saya la kan..nak makan apa pun its ok but kena care bout the quantity la...jgan hentam sebijik lak heheheheh thanks be my frenzz...

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!