Tuesday, May 3, 2011

Futsal


Assalamualaikum.... sudah lama rasanya blog nih terbiar...hummm apa leh buat mcm-mcm kejadian berlaku selama aku tak berblog nih but untuk entry nih aku nak citer pasal futsal. Hari tu buka e-mail jer tgk ada pertandingan futsal....timbul lak idea nak main almaklum lah dah lama tak bersukan Alhamdulillah berkat training 3 kali group aku pun menang tempat ke-3 dapat RM100 n Trofi. Rasanya kalau kitaorg training sekali jer mesti dah jadi juara kan hehehehehe.... masa zaman bujang dolu-dolu penah gak ler main futsal nih tapi tak penah jadi keeper... kali ni ntah mcm mana lak teringin nak jadi keeper lakkk huhuhuhu hentam jer lah... ok gak lerr jadi keeper nih kira banyak jugak la bola-bola yg aku lepaskan masuk dengan senang hati dalam gol aku...bukan apa aku ni kan pemurah hua hua hua hua ini semua disebabkan kurang training la nih hehehehe still tak nak ngaku yg sebenarnya tak reti main ponnn hehehehhe apapun tahniah pada kengkawan aku yg main sama-sama, memang beshh bila sekali- sekali berkumpul geng2 office nih




ada gaya tak kui kuikui


Clicks Here

2 comments:

puan nina said...

pandai gak la tu..kite tak reti pun..

tolong vote Danial boleh..?
klik je link ni n like danial

thanks =)

Unknown said...

salam sis

Untuk makluman , hadiah penyertaan akan diberikan kepada semua peserta Nama Baby contest dan akan dipos pda bulan 6 nanti. di harap dapat menghantar sekali lagi alamat, nama anda dan nama baby. ke iezanidris@yahoo.com.my

maaf lambt :)thanks :)

JoM Kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kliks saya taw!!